U železničkoj stanici Bačka Topola, postavljajem poslednjeg dela šina, spojen je glavni kolosek na deonici pruge za velike brzine od Novog Sada do Budimpešte.
Projektanti CIPTima su zajedno sa kolegama iz China Railway Design Corporation, sa kojima su u konzorcijumu poslednjih godina radili kompletnu tehničku dokumentaciju za ovaj značajan Evropski projekat, sa ponosom su posmatrali završne faze realizacije zajedničkog projekta.
Dužina deonice dvokolosečne pruga za mešoviti saobraćaj za brzine do 200 km/h (Novi Sad – Subotica – Državna granica (Kelebija)) iznosi 108,12 kilometara. Projektovana je po veoma zahtevnim standardima operabilnosti (TSI) i opremljena je savremenim signalno-sigurnosnim i telekomunikacionim uređajima (ETCS-2, GSM-R).
Na trasi pruge projektovano je 13 železničkih mostova, od čega su 4 mosta preko postojećih kanala sistema Dunav-Tisa-Dunav. Najduži objekti su vijadukt na novom delu trase u zoni Vrbasa, dužine 1.417 m i vijadukt u Malom Iđošu dužine 489 m).
Takođe, na pruzi za velike brzine postoji ukupno 54 putna prelaza (40 denivelacija, 11 podvožnjaka, 27 nadvožnjaka i 2 pešačko-biciklistička pothodnika).
Od najznačajnijih arhitektonskih objekata su svakako dve stanične zgrade u Novom Sadu i Subotici.
Stanična zgrada u Novom Sadu je jedan od kapitalnih objekata ne samo saobraćajne infrastrukture , nego i nasleđe moderne arhitekture od značaja je za istoriju arhitekture i urbanistički razvoj Novog Sada. Objekat železničke stanice je dobro koje uživa prethodnu zaštitu, i stavljen je na popis svetske moderne baštine 2017 godine. Zanimljivo je naglasiti da objekt postojeće stanične zgrade u Subotici, izgrađen 1882. godine, ima status kulturnog dobra.